AdSense pregled - prednosti i nedostaci

Google Adsense jedna je od najstarijih mrežnih mreža oglasa i dalje postoje i vjerojatno najveći. Stoga su vrlo popularni kod oglašivača i izdavača. Općenito, izdavačima će biti teško pobijediti performanse i ECPMS AdSense oglasa, a dok je personalizirana podrška Google-a gotovo nemoguća, početna postavka obično je prilično jednostavna.
AdSense pregled - prednosti i nedostaci

AdSense pregled

U ovom ćemo članku razgovarati o ovoj platformi, dati kratak pregled AdSensea, analizirati prednosti i nedostatke i sumirati i procijeniti i procijeniti uslugu.

Sadržaj:

1. Šta je AdSense?
  2. Kako adsense radi?
  3. Kratak opis platforme;
  4. AdSense pregled;
  5. Zaključak.

Šta je AdSense?

Google Adsense je program pokrenut od strane Googlea koji izdavačima omogućava izdavačima na mreži sadržaja za posluživanje automatiziranog teksta, slike, video ili interaktivnih reklama koji ciljaju na temu i publiku web lokacije.

To je najbolja izdavačka platforma oglasa. Svatko može dobiti kreate na svojim web lokacijama, aplikacijama ili blogovima sa AdSense čim ispune minimalne kriterije platforme. Adsense je zaista jednostavan i pogodan za korištenje za dobivanje oglasa na web lokacijama ili blogovima. Sve što trebate učiniti za ovo je da stavite mali komad koda u zaglavlje vaše web stranice / web stranice. Čim potvrdi ovaj kod, oglasi će se početi pojavljivati ​​na mjestu.

Google AdSense je kontekstualna reklamna usluga koja omogućava svima da zarade od svog blogova.

Alati za efikasnost:

• Ne morate direktno kontaktirati oglašivače: The AdSense platforma automatski vam pruža pristup tržištu sa ogromnom potražnjom za reklamni prostor.
  • Zbog visokog takmičenja među oglašivačima, sustav odabire oglase koji su najprikladniji za stranice vaše web stranice.
  • AdSense Personalizirani oglasi za svakog korisnika.

Kako adsense radi?

Prvo, Google mora odobriti vašu web lokaciju. Google ne otkriva svoje metrike za odobrenje. Ali ako vaša web lokacija ima jedinstvene sadržaje i AdSense politike, možete se prijaviti. Morate imati najmanje 18 godina.

Jednom kada dobijete odobrenje, možete se dogovoriti da se oglasi pojave na vašoj web lokaciji. Možete odabrati vrste oglasa koji će biti pokrenuti, kao i njihova lokacija na stranici web mjesta. Međutim, izdavači koji će sa vama postaviti oglase, imaju i pravo na svoju lokaciju.

AdSense omogućava svojim oglašivačima da se takmiče za prostor na vašoj web lokaciji na osnovu njenog sadržaja i koliko su vjerovatno da će se na svojim oglasima dobiti od posjetitelja. Google definira potonje putem Ocjena kvaliteta oglašavača.

Druga grupa je ono što Google poziva faktori koji utiču na kvalitetu korisničkog iskustva iz pregleda oglasa. Google ne otkriva ono što jeste, ali prema njenoj web lokaciji pomoći, a reklamiranje i doživljaj stranice slijetanja su ključni.

Kratak opis platforme

AdSense pregled

Upravljačka ploča u AdSense prilično je jednostavna, ali izuzetno funkcionalna. Odmah ćete vidjeti profit za trenutne i prethodne dane, kao i ukupni iznos za mjesec i bilo kakve izvanredne stanja (to je ono što vam trenutno duguje). Postoji i osnovni prekid između prihoda za pretraživanje i sadržaj, ako je primjenjivo, i sažetak relativnih performansi u protekloj sedmici. AdSense takođe omogućava korisnicima da kreiraju prilagođene izvještaje koji se mogu lako pristupiti iz nadzorne ploče.

U reklamnom smislu postoje mnoge mogućnosti prilagođavanja. Možemo omogućiti automatizirane oglase koji će prilagoditi oglase korisnicima na temelju njihovog pregledavanja i aktivnosti pregledavanja. Na našim stranicama možemo poslužiti oglase povezane sa sadržajem i također imati mogućnost povezivanja reklama.

AdSense pruža po korak po korak upute za postavljanje oglasa na vašoj web lokaciji. Imaju sjajnu internetsku uslugu podrške iz koje možete dobiti odgovore za manje od 24 sata. Čitav izvještaj govori jasan rezultat, a ima sve vrste oglasa koje možete prilagoditi na svojoj web lokaciji. Također nudi upute za blokiranje oglasa ili kategorija oglasa koje vam ne trebaju.

Google AdSense mreža jedan je od najpopularnijih partnera za izdavače i blogere koji žele unovčiti svoje web stranice. AdSense program je relativno neposredan za većinu izdavača; Nakon odobrenja, oni će moći generirati kod za različite oglasne jedinice koje će se zatim pojaviti na njihovoj web stranici. AdSense zatim započinje služenje oglasa i dijeli prihod sa izdavačem.

AdSense nudi razne oglasne jedinice koje nadilaze standardne veličine (300x250, 728x90, 160x600), na raspolaganju su desetak više vrsta oglasa - od velike tipke 300x600 do gumba od 120x90. Ukupno, izdavači imaju 15 veličina oglasa za izbor, kao i nekoliko različitih opcija blok veze. Pored tradicionalnih ekrana, Google Adsense nudi i izdavače mogućnost prikazivanja kutija za povezivanje na njihovim web lokacijama. Ovaj alternativni tip jedinice oglasa pojavljuje se kao niz ili linija povezanog teksta. Klikom na jednoj od ovih veza preuzima posjetioce na slijetanju, što obično pokazuje nekoliko oglasa koji se smatraju relevantnim za posjetitelju. Na primjer, posjetilac na prehrambenoj stranici može vidjeti vezu koja sadrži izraze Recepte fondova sira i Najbolje posuđe. Ovi blokovi će sadržavati nekoliko oglasa od različitih oglašivača. Kada posjetitelj klikne na jedan od ovih oglasa, izdavač (i AdSense) generiraju prihod. Dok se često zanemaruju, veze mogu biti značajan izvor dodatnih prihoda ako se pravilno provodi.

Dok su neki od oglasa koji serviraju putem AdSense-a cijene su na temelju CPM-a, velika većina su CPC oglasi. Stoga izdavači nisu nadoknađeni za prikazivanje oglasa, već za činjenicu da posjetitelj njihove web lokacije na njemu klikne. Adsense pokušava maksimizirati broj klikova na svakom oglasu. To se dijelom vrši dijelom kroz kontekstualnu analizu. AdSense analizira riječi koje se pojavljuju na stranici na kojoj se oglas prikazuje i pokušava pronaći oglas za srodni proizvod ili uslugu da služe uz taj sadržaj.

Sheer veličine Google AdSense jedna je od najvećih žreba za izdavače. Većina njih neće imati problema odmah puniti 100% svog dostupnog inventara. Što je još važnije, Adsense nudi širok bazen oglašivača, što znači da se tehnologija može rotirati na širokom rasponu vrsta oglasa dok ne pronađe određenu kategoriju ili čak određeni oglas koji dobro radi na vašoj web lokaciji. Sa velikim brojem oglašivača koji su dostupni kao potencijalni partneri izdavača, AdSense će vjerovatno dostaviti prihod na hiljadu stranica koje nadmašuje veliku većinu konkurenata. AdSense takođe ima prilično velikodušni omjer isplate; Izdavači generiraju 68% prihoda sadržaja (vrsta AdSense jedinica koje čine većinu prihoda za većinu izdavača) i 51% prihoda od pretraga. U poređenju, mnoge druge mreže nude samo 50/50 Split. Pored toga, izdavači se plaćaju relativno brzo; Većina njih će dobiti mjesečni ček u roku od 25 dana od kraja prethodnog mjeseca.

Nakon odobrenja, AdSense daje izdavačima značajnu kontrolu nad oglasima koji se pojavljuju na njihovim web lokacijama. To uključuje mogućnost prilagođavanja različitih aspekata oglasa, poput boja i veličina fonta. Izdavači također imaju mogućnost da odmah blokiraju oglašivače koje ne žele vidjeti na svojoj web stranici (veliki plus ako pokušavate istovremeno uspostaviti izravne odnose), pa čak i fino podesiti vrste oglasa koji se pojavljuju Na web mjestu (na primjer, povećajte ili smanjite učestalost oglasa iz hobija i kategorije za slobodno vrijeme ili blokirajte ove vrste oglasa u potpunosti). Izdavači također imaju mogućnost prikazivanja samo oglasa samo na svom mjestu; Ova značajka može biti privlačna izdavačima koji smatraju da tekstualni oglasi smanjuju percipirani kvalitet svoje imovine.

Najčešća žalba na AdSenseu je nemogućnost da se direktno bavi bilo kojim predstavnikom Googlea; Kontaktirati pravu osobu gotovo je nemoguće, osim ako niste glavni izdavač s namjenskim računom. To može biti frustrirajuće ako imate tehnički problem, ali ne bi trebalo biti previše štetno drugačije.

S obzirom na ogromnu popularnost AdSense-a, postoji prilično puno besplatnih informacija o strategijama optimizacije i liječi za zajedničke probleme na Internetu. Drugi nedostatak je ograničenje broja oglasa jedinica; Adsense omogućava tri ekrana oglasne jedinice (na primjer, 728x90 ili 300x250), kao i tri okvire za povezivanje i dvije kutije za pretraživanje. Za neke stranice - posebno one s dugim vertikalnim rasporedima - tri oglasne jedinice mogu izgledati vrlo malo. Međutim, AdSense je dovoljno fleksibilan u smislu da su izdavači dozvoljeni da nadopunjuju druge mreže ili direktne ponude. Na primjer, izdavač bi mogao pokrenuti tri AdSense jedinice i tri AdSense jedinice iz Media.net-a sve dok se ne-adsense oglasne jedinice stilova ne mogu ličiti na izgled AdSense jedinica.

Iako Adsense pruža detaljne funkcije blokiranja oglasa, neki lukavi oglašivači stalno ažuriraju svoje podatke o kreativcima ili kategoriji, tako da ponekad oglasi ne želimo da vidimo. Prihod nije toliko velik kao što smo očekivali. Oni zapravo ne pružaju preferirane ponude.

Zaključak

Za sumiranje, Google Adsense je pouzdana platforma za postavljanje oglasa Creativa na vašu web stranicu. Gotovo svi koji su nekako povezani sa oglašavanjem na Internetu čuli su za ovu uslugu. I to govori o pouzdanosti ove stranice. Rascjenjujemo AdSense u 5 od 5. Sundede je zbog činjenice da sada postoje mnogi slični sustavi koji nude mnogo više funkcionalnosti.

Često Postavljana Pitanja

Koje su prednosti i nedostaci korištenja Google AdSense za monimizaciju web stranice?
Pros AdSense uključuju jednostavnost upotrebe, pouzdanosti, široke mreže oglasa i kompatibilnost s Google uslugama. Protiv može uključivati ​​nižu zaradu u odnosu na druge oglasne mreže, stroge pravila usklađenosti i ograničenu kontrolu nad vrstama oglasa i plasmana.